خدمات تخصصی خودروهای خارجی

خودروهای خارجی و لوکس از دیرباز طرفداران و علاقه مندان بسیاری در کشور ما داشته اند و از آنجایی که در سال های اخیر، شمار خودروهای وارداتی به بازار خودروی ایران همه روزه در حال افزایش است، وجود مراکز ارائه ی خدمات تخصصی خودروهای خارجی، امری ضروری و پر اهمیت به نظر می رسد.

از جمله سرویس ها و خدمات تخصصی خودروهای لوکس می توان به تعمیرات جلوبندی ماشین های خارجی، تعمیرات اساسی موتور، تعمیرات گیربکس های اتوماتیک، خدمات بدنه، صافکاری و نقاشی اشاره کرد.

یکی از دلایل عمده ی خرید خودروهای خارجی نظیر بی ام و بنز، لکسوس، تویوتا، هیوندای، آئودی و… در ایران، خوش دستی این خودروها می باشد که رانندگی را برای رانندگان و سایر سرنشینان خودرو لذت بخش تر و ایمن تر می کند. خوش دستی خودرو یا به عبارت تخصصی تر هندلینگ و کیفیت تعلیق خودرو رابطه ی مستقیمی با سیستم جلوبندی خودرو دارد و هر چه این سیستم با کیفیت باشد، رانندگی هم لذت بخش تر و آسانتر خواهد بود.

مسلما با خرید این خودروهای لوکس و با وجود فشار زیاد روی سیستم تعلیق و جلوبندی ماشین هنگام رانندگی، نیاز اساسی به سرویس و تعمیر جلوبندی در تعمیرگاه های تخصصی و حرفه ای مختص خودروهای خارجی که قابل اعتماد باشند احساس می شود و باید تعمیرکاران آن علاوه بر مهارت و تجربه ی بالای عملی، از دانش فنی و تکنولوژیهای نوین به کار رفته در این خودروها نیز آگاهی کامل داشته باشند.

مجله خودرو کارلکس |‌ قطعات اورجینال در تعمیر خودروهای خارجی | Carlax.ir | سرویس دهی با تکنولوژی های روز دنیا | خدمات تخصصی خودروهای خارجی

استفاده از قطعات اورجینال در تعمیر خودروهای خارجی

در اکثر مواقع قیمت پایین قطعات یدکی تقلبی و غیر اصل به دلیل گرانی بیش از اندازه و کمبود قطعات اصل، نظر خودرو داران را جلب می کند، اما این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از لوازم بنجل و تقلبی برای تعمیر خودرو، به ویژه خودروهای لوکس و گران قیمت خارجی علاوه بر از کار افتادگی زود هنگام و صدمه زدن به تجهیزات مرتبط با قطعه ی مورد نظر، ممکن است خسارات جبران ناپذیری نیز داشته باشد و به تصادفات ناگواری منجر شود، چرا که وجود مشکل در کار یک قطعه، کل عملکرد خودرو را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

در حال حاضر تعمیرگاه های تخصصی سرویس دهی خودروهای خارجی لوازم یدکی اصل و با کیفیت این خودروها را در ابعاد گسترده و جامعی در انبارهای خود دارند تا مالکان این خودروها هیچگونه نگرانی و دغدغه ای در رابطه با تامین قطعه ی اورجینال و اصل نداشته باشند.

سرویس دهی با تکنولوژی های روز دنیا

تعمیرگاه های تخصصی خودروهای خارجی در ایران با به کار گیری تکنولوژیهای به روز و پیشرفته، توسط تکنسین آموزش دیده و کاربلد خود، آماده ی ارائه ی خدمات تخصصی به مالکان خودروهای خارجی در سراسر کشور هستند. همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم از جمله خدمات تخصصی مربوط به خودروهای خارجی می توان تعمیرات جلوبندی، تنظیم فرمان، تعمیرات گیربکس و دیفرانسیل، تعمیرات فنربندی را نام برد که به صورت کاملا حرفه ای توسط متخصصان این کار، انجام می پذیرد. کلیه ی کارکنان و متخصصین مراکز سرویس دهی خودروهای خارجی، دوره های تخصصی و حرفه ای را در خارج از کشور زیر نظر اساتید بین المللی گذرانده اند وبا هدف مشتری مداری در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به دارندگان خودروهای خارجی می باشند.

تعمیرگاه های تخصصی جهت انجام سرویس های دوره ای را در کارلکس بیابید. 

منبع: کارلَکس carlax.ir