تشخیص علامت ترافیک

تشخیص علامت ترافیک، یک سیستم کمک راننده پیشرفته است که می تواند علائم جاده ها را تشخیص داده و اطلاعات مربوطه را در اتومبیل نشان دهدتشخیص علامت ترافیک با نام دستیار علائم ترافیکی نیز شناخته می شود.


کارکرد

تشخیص علامت ترافیک تشخیص علامت ترافیک، یک سیستم کمک راننده پیشرفته است که می تواند علائم جاده ها را تشخیص داده و اطلاعات مربوطه را در اتومبیل نشان دهد. تشخیص علامت ترافیک با نام دستیار علائم ترافیکی نیز شناخته می شود.

تشخیص علامت ترافیکی از یک دوربین رو به جلوی نصب شده در آینه وسط ماشین برای مشاهده مداوم علائم ترافیکی استفاده می کند.

این اطلاعات با الگوریتم های پردازش تصویر تفسیر می شونداگر علامتی تشخیص داده شد، این علامت در پنل ابزار یا صفحه نمایش سیستم ناوبری در حین عبور اتومبیل از آن نمایش داده می شود.

وظایف و کاربردهای هشدار دهنده را می توان بر اساس این اطلاعات اعمال کرد، برای مثال قبل از تعدی از سرعت مجاز، سبقت در جای ممنوع یا نادیده گرفتن علائم ورود ممنوعتنظیم اتوماتیک سرعت اتومبیل به سرعت مجاز هم می تواند یکی از موارد باشدسیستم دستیار هوشمند سرعت و نمایش علائم ترافیکی قسمتی از EuroNCAP را تشکیل می دهند.


ایمنی

تشخیص علامت ترافیک به طور قابل توجهی ایمنی را افزایش می دهد، چون به راننده امکان تمرکز بر ترافیک را در محیط های پیچیده می دهدهمچنین این سیستم به رانندگان برای راندن در سرعت مجاز کمک کی کند.

منبع: کارلَکس

وظیفه خود دانسته ایم، تا به مشتریان خود بهترین خدمات را ارائه دهیم.

ما در ایران، روزانه به مشتریان و همکارانمان بهترین ها را  ارائه می دهیم و در کوتاه ترین زمان در یکی از تعمیرگاه های آنلاین کارلکس کلیه نیازهای مرتبط با اتومبیل را در اختیار آن ها می گذاریمبا کارلکس کارت درنهایت شما می توانید با مشکلات در تعمیرگاه ها خداحافظی کنید : بدون جستجو خسته کننده برای تعمیرگاه تخصصی، بدون نگرانی و مذاکره قیمت ها و پرداخت اضافی. ما به شما عزیزان یک روند شفاف و  نظارتی مطمئن به کلیه مراحل تعمیر خودروی را تضمین می کنیم.